Sämsta, sämsta uppdateringen ever!

Vågar knappt inte gå in på bloggen mer pga olika anledningar. Den ena är statistiken och den andra är min usla uppdatering!  Sämst är den. Men ni som är kvar ha tålamod så är ni snälla. Jag kan säga eller rätta sagt jag kan lova er att kapitel 27 kommer ut så snabbt som möjligt. Kanske redan ikväll (tror dock inte att det kommer ut i kväll).  Men så snabbt jag har tillfälle för att skriva klart kapitlet osv. Jag hoppas att det är okej för er. Kan också erkänna att uppdateringen är dålig pga att jag knappt har någon inspiration.😊

 (Ett litet smakprov på det kommande kapitlet!) 

Vågar knappt inte gå in på bloggen mer pga olika 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback